romance my ass

Nu sitter man här igen och tiden har bara runnit iväg. Boxen var inte lika jobbig idag, men helt okej.
Håller på med engelskan nu, men tror jag ger upp den här berättelsen nu och skickar in den. Får väl vara som den är nu. Måste öva lite på glosorna med. Har inte hunnit göra historian heller, usch den är ett enda virrvarv. Men antar att jag får ta den på söndag och satsa ordentligt då.

Underbart skönt med fredag imorgon iaf, ingen religion heller. Inte dumt alls.

Kommentar av skolsköterskan under min undersökning "Det är ser riktigt friskt ut" Mm yeeah hon skulle bara veta..ha. Ska jag äta kexchoklad och kolla på medium och glömma plugget för ett tag. Kanske inte ett jättefriskt liv men ajja haha.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback