Mcd och för starkt kaffe

Inte gjort ett piss på svenskan, måste försöka ta tag i den nu. Men jag kan helt enkelt inte tyda NE´s jättekonstiga förklaringar, totalt hopplöst. Får nog satsa på barns språkutveckling istället men risken finns ju då att jag börjar på det nu men sen säger hon på tisdag att det ska vara på ett annat sätt och då blir det ju ruskigt jobbigt läge för då har jag ju gjort allt i onödan. Jaa..hm.

Det blev Mcd idag också. Ha från att inte ha ätit där på typ 4 månader så rasar det loss totalt här. En gång hos mamma, en gång hos pappa. Bara för dom är för lata fär att laga mat. Det är inte ens gott längre. Men men. Skulle göra mammas chokladkaffe sen med men lyckas givetvis med att göra den jättestark så det blev lite väl bra.

Nej men nu ska jag skriva oooom dadaadam baaarrns tidiga språkutveckling! Det ni! Slå det om du kan. Nu är du allt bra avundsjuk va?

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback