måste man gå, så måste man gå.

Bloggen har krånglat så har inte kunnat publiciera mina inlägg. argh. Men nu gör jag ett nytt försök.

Ja gårdagen spenderades på stan efter skolan med Räb, sedan joinade också Hakkis för en fika. Mucho trevligt säger jag. Sedan blev det en del stress och ett nytt rekord i kladdkakebakning. Det skulle Lina sett. Vi skulle nämlich ha gäster, hela taihlandsgänget. en hel hög emd folk. Fatta sugen man blir när alla siter och gaggar om det och kollar på bilder. åh.

Jaa och idag är det lite knepigt. Behöver verkligen komma iväg till en större stad för att hitta en bikini till thailand, men mammas tågkort går ut på tisdag sen komer jag i princip inte dit. Men idag är det lite ont om tid + att jag bestämt att träffa Hakkis och hennes Gus. Hmmmm. Men jag behöver ju en bikini asså. Gaah.

ikväll kommer iaf Räb och så blir det andra chansen och singstar :D me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback