mardrömmar om powerpoint

Nu är klockan i 0.02 och här sitter jag och gör vadå? Jo jag gör en powerpoint och det är de jag har sysslat med i två och en halv timme nu. Och det tar en sååån tid. Helt sjukt. På denna tiden har jag typ åstadkommit tre bilder som inte är helklara. Jösses alltså. Nu värker det i hela kroppen. Och hur hade jag tänkt hinna med allt plugg imorgon då? För powerpointen är allt annat än färdig men jag orkar liksom inte mer nu och så har jag slut på idéer.

Det tog sån tid innan jag började för efter vi hade ätit så skulle pappa snacka båtar med mig. Vi ska nämligen köpa ny nu och så skulle han berätta allting om de alternativen vi hade. Bogproppelrar, autopilot, tekar och gud vet allt. Efter den nätta lilla genomgången på två timmar så säger han "Nu kan du imponera på din kompisar" yeaah jag tror också mina kompisar blir sjukt impade utav bogproppelrar.

Nä nu får jag nog lägga ner det här tror jag. Fast hade ju velat få det klart alltså, men nee det är bara att inse att det kommer att dröja. Sen dök det upp ett problem idag också som jag inte har tid med. uk, jag bli knäpp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback