Lyckliga lördag!

Dagen har so far varit mycket lyckad. Det bar tidigt av till K-krona med Bäc. Väl där hängde vi runt ett bra tag och hittade mycket fint. Till slut blev det en ljusgul härlig t-shirt, löst sittande på Gina Tricot, En gul kofta på H&M och hittade faktiskt också en bikini där. En Svart och vit mönstrad trekansbikini. Är lite lik denna, inte helt men ungefär samma modell. Så är muy nöjd med dagens inköp. Även BÄc införskaffade en rad snygga vårgrejer.

Var och en mycket god kyckling macka på Åhlens, den rekommenderas. Typ grillad kyckling, bacon och vitlökssås. Mums.

När jag var på H&M fick jag ockeså ett telefonsamtal, med en megarolig nyhet. JAG FICK SOMMARJOBBET!! Precis det jag verkligen ville ha, det som jag inte trodde att jag skulle få. Lycka! iih :D Efter det blev det enligt Bäc en tydlig svängning i mitt humör, men vad vet jag. Det var iaf grymt skönt. Det lite segare var att hon ville att jag skulle komma och jobba imon, typ städa och så. Lite segt menmen. Hade planerat att plugga men jag antar att det får bli i kväll istället (yeah right).

Gårkvällen blev ganska seg och den här ser ut att bli lika seg den. Ingen hemma alls, och ingen att umgås med. Segapa. Bara för att dom vi skulle till är sjuka och även så Mamma. Så himla typiskt, hade verkligen länt för att hitta på något idag och då var det helt perfekt liksom. Men nejnej.

Ajja, hade säkert en massa annat att berätta men får ta det sen. Kanske kommer det bilder på kläderna om jag orkar. Ha annars en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback