Lördag

Ha, kom på en smart grej. Har studiedag på onsdag vecka 11. Givetvis åker man väg då, mamma ska till skolan och jag hänger med. brabra.

Nu sitter jag bara och väntar på att sticka ner på stan. Visserligen har jag inte pratat med Hakkis än och vet itne hur läget ser ut där. Och Lina har inte svarat på smset. Men aa. hm. Nu kom det ett sms bara för det. haha. one sek.

.....bläää hon skulle till karlskrona. neeard.

Okej nu får jag väl ta och ringa Hakkis och gullponken då.

Btw, mamma är dum. Hon vill att jag ska gå till bikskolan själv och skriva in mig och att jag ska ta en kurs innan vi åker till thailand. Jag har aldrog kört en endaste gång. Ska ajg då sett mig i bilen med en bilskolelärare och inte ha en aning? NEJ TACK. Och jag kommer knappast ha tid att prova och köra innan dess. blä på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback