Kvällen

yeah härlig kväll. Rebecco åkter nyss hem. Innan dess blev det melodifestival, mat, godis och en massa prat. Nu mår jag dock illa, men det löser sig väl.

Sonja och Sanna till final då..hm kanske inte de jag hade valt men nu är det väl så. Blev väl okej ändå, fast de har ju visserligen inte någon chans i finalen. Tror inte jag iaf. Men det får vi väl se. Längtar till nästa lördag ^^.

Nej nu borde man väl sova med tanke på att klockan snart är halv 3. Men jag vill liksom inte. För det första är jag hemma själv = läskigt att gå och lägga sig. Och för det andra, om jag går och lägger mig innebär det att det blir söndag, vilket man inte är så sugen på.

Nejmen sov gott folks! Dröm om småkryp du mött.

Kommentarer
Postat av: beccci

Tack för en trevlig kväll :) Längtar redan tills nästa lördag ;D Vi måste planera lite inför det nu i veckan..för vi måste ju va väl förberedda för det är ju..FINAL!! yehoo.

2007-03-04 @ 16:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback