i mitt skåp...snyft

måndagen gick bättre än väntat faktiskt. Mamma fyller år idag (grattis på henne) så var uppe tidigt ooch firade henne lite och sådära. Segt att sticka till skolan när både syster och mamma skulle vara hemma, men men. Det blev lite lättare av det underbara vädret vi har just nu. såå härligt! Vill verkligen ha vår och sommar nu. <

br />
Sen satt vi hela dagen i grupparbeten kändes det som. Lyckades bli klara ifall även om resultatet..jaa. Nåja nu har vi så mkt till imon, 2 redovisningar direkt efter varandra. och massvis av tyskaglosor och en cp text. boooring.


PISS! Kom just på att allt mitt smink ligger i min gympapåse som ligger var? jo i mitt skåp! SKIT MED. okej om julia varit hemma så jag ahde kunnat låna utav henne eller om ag åtminstone varit hos mamma så att jag kunde andvänt nåt gammalt lite dåligt sådär. men här har jag inget alls. GAH. Blä nu kommer jag bli tvungen att gå över till mamma och hämta det där gamla dåliga sminket. Som om jag har tid med det och dessutom kommer jag se ut som en jävla mopp imorgon. SUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback