Freeeedag!

Ha, blev som de flesta andra fredagar ett besök på stan med Räb. Skulle lämna in min skor som i princip inte har någon klack kvar men givetvis hade skomakaren semesterstängt. I en och en halv månad(?). Jag menar vem har semesterstängt genom hela februari och mars? Suck. Ajja det blev iaf relaxa och vår heliga meny, Liten latte vanilj och liten fruktsallad.

Efter det så blev det hämtning av lillasyster. Och så säger A att vi ska gå och köpa lite godis till helgen. Jag som precis hindrat mej själv från att köpa det inne på ICA för att  jag inte var sugen. Men what the heck när man blir bjuden liksom..Gratis är gott! :)

Ikväll blir det hemma mys om inte något oväntat skulle inträffa men det känns ju inte så troligt. Morgondagen var egentligen fullbokad men nu verkar planerna bli ändrade tyvärr. De vi skulle till imon kväll har blivit sjuka så det blir nog inget. Blä jag som faktiskt såg fram emot det, orkar inte vara hemma båda í kväll och imonkväll. Det blir lätt lite långtråkigt. Sen får vi väl se hur det blir med Kristianstad också. hm. Mamma är nämligen också sjuk.

Ha en bra kväll focks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback