feber och kaffe latte vanilj

min ilska har släppt lite, någon grad eller så. Men givetcis fick jag (ingen annan) feber utav sprutan så jag har gått runt och varit iskall eller som nu megavarm. Och såklart lägger jag mej i sängen för att värma mig och somnar. när jag vaknar är klockan halv 7 ! Jag menar som om jag hade tid med det!? Då skulle vi äta o sen vips nu är klockan kvart över 8 och jag har inte gjort någonting. Okej kakan står i ugnen men det är också allt. Detta innebär att imorgon kommer bli råpluggets dag. Men jag får skylla mig själv, jag gör ju inte ens det nu när jag äntligen fått tag i datorn, utan då fixar jag istället bloggen. Och snart är det desperate och det missar jag inte för allt i världen. Ja what a day.

Dagens få glädjeämen: Idag kom vanlijen till kaffet! NU kan jag göra hur mkt kaffe latte vanilj jag vill! ihh, sitter med en nu och den är megagod. Snacka om att jag kommer pimpla kaffe nu. Fick en cool manick från stockholm när Pappa och Anneli var där i helgen. Typ en lampa man sätter fast på en boken lr så. Haha praktiskt iaf, ett givet kort på framtida resor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback