cyklop och övningskörning

Efter en liten kunch blev det ner på stan igen. Ha. Jag och mamma pös ner igen för lite letning av snorkelstuffs. Det blev lite shopping till iform av ett blått cyklop. Skämmigt att behöva prova det inne i affären, man är aldrig vacker i ett cyklop. En liten unge stod och glodde aslänge. Hon trodde nog jag var någon slags utomjording. Och mamma stod och asgarvade bara för jag såg så dum ut, och han i affären kunde knappt heller hålla sig. Jag herregud jag får hålla mig under vattnet.

Sedan var det dags. Övningskörningen. Skakigt i benen men det gick faktiskt över förväntan! Lite små klurigt att starta, några motorstopp men annars så. Körde runt där i ungefär 20km/h (vilket är väldigt snabbt i min värld) på en fin liten banan med massa däck som "hinder". Så det kändes skönt.

Snart blir det middag, sen lite plugg och ikväll blir det passning utav syster och lite fross. Hade velat ut och gå i det underbara vädret med det hinns nog tyärr inte med. Så skönt när man kan traska runt i tunn vårjacka och glajjorna.

Lovade ju bild på dagens köp så här kommer en. Kanske inte den bästa men ändå. Man kan inte riktigt se det men linnet är egentligen lite mönstrat med små hål och den är rynkad vid rosetterna.

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback