Björn Kjellman är en av oss.

Det blev ingen utvärdering om läget igår, jag hann helt enkelt inte. Stadsrundan drog ut på tiden så fick stressa ihjäl mej, men ajja det gick till slut. Sen for jag iaf till bäx för schlagerkväll!

image10

Åh vilken kväll sen! Jätte mysigt och kul. Började med att vi var och handlade inför kvällen, mat och massa godis! Sen lagade vi en god middag bestående av kyckling och pitabröd m.m. Sedan laddade vi upp en stund innan det var dax. Sen var det fullt ös!
The Ark vinner ganska väntat, och jaa, det var väl helt okej. De har nog lite större chans i finland sen. Efteråt blöev det schlagerspel och lite annat skojigt shit. Det sorgliga är att melodifestivalen är över nu. snyft. Men vi har ju alltid Eurovison, men det är ju ett tag till.  Så det var en lyckad kväll!

NU sitter jag här med historia hemtentan. Segt, försöker korta ner. Den är hrm lite för lång. Har lyckats få ner en sida men det är fortfarande en halv sida som ska in på något mirakulöst vis. Dessutom är den såå k a a a s s s så jag vet inte vad.

Sedan blir det lite mer plugg och fira mamma som fyller år imon, tårta yummie. Kanske blir det bio också, Linas kvällsbok med flicksen, får se hur mkt jag hinner med.

Ciaao!
image11 Ola Salos lookalike, en av oss schlagernörds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback