aaaaarghh


Jag är så arg så att jag inte vet var jag ska ta vägen. argh. Och det känns som om huvudet ska spränga i en triljons bitar. Den helvetetsjävla skolan bara skiter sig. Alla mina patetiska försök att vara bra bara misslyckas och smarbetsviljan i den katastrof klassen är noll. Vad är det för mening att försöka när ingenting går ändå? Sen trycker lärarna en över med läxor hur är det tänkt att detta ska lösa sig. Nu vill jag bara springa in i en vägg eller åtminstone slå någon, riktigt ordentligt. Det blir ju inte bättre av att man skitsur kommer hem och pappa säger att vi ska äta pyttipanna. Då svälter jag hellre. Dessutom kan jag inte utsätta mina armar för minsta lilla tryck utan att det gör skitont.


Måste baka en kladdkaka till cafeet med. Inga problem om det inte hade varit för att den är till den där klassen som jag inte står ut med mer. Förutom ett fåtal undantag då.


Jag tänker iaf sura resten av dagen och hitta någon att slå. Bara ta en paus och se desperate på en tv som inte funkar. ARRRHGG helvetesjävlapissidioter.


p.s jag är inte en sån som svär mkt i vanliga fall, arghet lockar fram mina sämsta sidor ursäkta.


Kommentarer
Postat av: rebbobecc (den fastbundne)

min äämms! måste bara säga att jag är på din sida och jag är också arg ska du veta. men vi måste bita ihop, vi är ju trots allt två.. hade ju varit värre om du varit ensam, eller hur? och med tanke på din grupp i historia förstår jag verkligen din irritation, men jag kan hjälpa dig om du vill. kan ju kolla på det imon i cafét kanske? för du får inte sitta hemma och jobba med det!!! nej, absolut inte! Tänk istället vad skönt du har det istället imon, bara lite tyska sedan cafét och sedan hem..knappt någon lektion alls ju, eller hur?:D Nu ska jag baka kladdkaka, men den kommer säkerligen inte att bli lika bra som din. För du är kladdkakebakaren nr 1!!!

2007-03-06 @ 20:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback