9

Skolan var okej. Vi var hos rektorn i en timme så därför blev det inte lika segt som vanligt. Men usch vad trött jag var när jag kom hem. Helt död. Försökte att sätta igång med tyskan direkt, men liksom la mej ner över hela skrivbordet och blev liggandes där. Sen gick jag och la mej i sängen en stund men blev bara ännu tröttare av det. Så då gick jag och klagade lite hos mamma och då sa hon att jag skulle göra popcorn. Haha, det funkade faktiskt. Blev piggare av att ha en stor popcornskål brevid mej.

Men alltså seriöst, tyska. jag suuger helt enkelt på det. Och sen är det så in i förbannat tråkigt. Sen blir det ju inte bättre av att mamma säger att jag lika gärna kan skita i det för att det ändå inte spelar någon roll sedan. Så här sitter jag och trycker in tyska till ingen mening alls. LIvet är allt bra konstigt.

Nää min tyskabok ligger här brevid och fånstirrar so jag antar att jag måste tillbaka till den igen. Ciao!

Fuck, var det snö jag såg nyss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback