6

neej, jag hängde mig inte. Istället var jag på stan med L och A och fikade. Klippte  mig också, inget speciellt alls men skönt att få väck lite iaf.

Idag har väl dagen rullat på antar jag. Jag och Reb fick roliga kommentarer av lilla dataläraren. Haha. Faktiskt har vårt fjäsk lyckats ^^ haha. Men min powerpoint är så in i norden kass så jag vill bara göra om den. Problemet är att den ska vara klar imorgon och jag har inte powerpoint på datorn hos mamma så kan helt enkelt inte fixa med den alls. Gash.

Idag blir det under dagen diverse pluggg nu innan resan. Isch. Men måste man så måste man. Men imorgon är det iaf fredag! :D Härligt, slutar 1. Ska stå i cafeet halva dagen (som om jag har tid med det) men ajja det får väl lösa sig.

Fick paket från bokus idag, älskar att få saker på posten även om jag vet vad det är. Men jag fick bara den ena av böckerna, helt segt ju. Dessutom är dom redan försenade så jag menar hallå. De måste hinna komma in jag åker. Annars blir jag lite lätt småkinkig.
image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback