5

Fredagstraditionen lever vidare. Jag och Bäx på stan. Dock blev det kycklingbaguette sweet&chili istället för den sedvanliga fruktsalladen. Måste prova något nytt, även om det var svårt att ta beslutet :P 
Köpte faktiskt en resväska, eller jag rättare sagt mamma köpte en
resväska till mig. Helt okej, och jag behöver verkligen en så det var toppen!
Men när vi skulle skiljas åt vid bussen så blev det alldeles för mycket för lilla Bäx så hon fick upp värsta fånflinet och såg allmänt hög ut. Ja, det är inte lätt.

Skoladagen bara försvann imed att jag befann mig i kafeet och var och handlade. Men datakunskapen blev k-a-atastrof, vid min redovisning försvann hela ljudet så det var helt knäpptyst. o där sitter jag och försöker berätta lite. Nee usch fy blä.

Ikväll händer ingenting alls faktiskt. Bara me och mum hemma så det blir väl lite mys kan jag tro. Eller ja, mamma säger att vi ska ha "pluggverkstad" och jag borde väl följa den iden för jag skulle verkligen behöva ta etu med en hel del saker. Men får väl se hur det blir. God mat och lite tv åtminstone.

Har nyss letat upp lite kläder jag ska ha med mig till Thailand och med tanke på att jag var tvungen att prova allting så tog det sin lilla tid. Men har iaf hittat lite nu. Sen får vi väl se hur det blir tillslut. Måste hitta något bra att resa i och några skor. Skorna är lite dilemma, har verkligen inga lämpliga! Kan ju inte trippa runt i små klackskor.

And yeihj, min körlektion blir flyttad, phu. Det var skönt. Imorgon blir det ögonfransfärgning och övningskörning med mams.

Ha en underbar fredagskväll pepole!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback