4

Först blev det filmhyrning iform av Andra sidan häcken. Tja den var väl sevärd, haha :P Sedan mat och massa fross. Tror jag spricker snart, seriously. Fick henne äntligen i säng men så ville hon att jag skulle ligga brevid henne ocg givetvis sommnar jag. Sen vaknar man en halvtimme senare vid 1 ovh är helt lost. Nu är jag dödstrött och jag som bestämt att jag skulle fixa med filmanalysen efter att hon hade somnat med hur katten ska det gå?

Sen måste jag upp tidigt imorgon med för ska till farmor och farfar antagligen så vill hinna med lite annat innan för imorgon är verkligen en panikdag i pluggsammanhang. Sne förlorar man ju en timme också! Som om jag har tid med det nu?! NEEJ, inte nuuu. Så då blir det ännu mindre sömn och ännu mera stress. Slapp iaf jobba imorgon, eller ja hon har ivarje fall inte hört av sig vilket är bra eftersom jag egentligen inte har tid med det just nu.

Men ajja det är lika bra att göra några små excel övningar åtminstone. Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback