3

jo trevligt hos Farmor och Farfar, dom är roliga dom. Höhö. nu sitter man här med filmanalysen igen och nu vet jag inte alls mer vad jag ska skriva. Hm måste ju se filmen igen om det här ska lösa sig va.

Nu börjar bladen komma fram, snart slår de nog ut. Härligt. Lite synd att jag missar det bara. Men ändå sånt härligt väder vi har ! :)

Citat från dagen hos Famo och Faffi:

- Ha vilka långa!
- Ja, Det är långa skorpor så att man kan stå upp och dopa dem om man har bråttom och inte hinner sitta ner.

- Jag har gått ner 13 kilo nu, till 103
Du.. 105 var det visserligen
- Äh farmor är skelögd, hon ser snett.

- Ja, ni får kanterna av kakorna. De hela tar vi fram när vi får fint besök, och ja ni får de äckliga karamellerna    också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback