1

IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON IMORGON ÅKER JAG TILL THAILAND :D
Ville bara berätta det. Direkt efter skolan blir det färd mot köpenhamn och sedan finland. Knäppt jag vet, men iaf sedan är det raka vägen mot Bangkok! Det känns jättekonstigt att det faktiskt är imorgon som vi ska åka. Så länge som jag längtat och pratat om det och hux flux så är det nu. Helt overkligt.

Sitter med en jättekonstig blandning framför mig. Min vaniljyoghurt, lätt och lättsockrad jordgubbsyoghurt och en valio yoghurt. detta är blandat med min osötade müsli, Special K och havrefras. Slutsats utav detta? Jag kunde inte bestämma mig.Smakar ganska okej ändå. Måste ju äta upp allt innan vi åker så jag måste göra en insats och ta mitt ansvar :P.

Nej nu ska ag kämpa stenhårt för att bli klar med alla tusen saker som måste bli ordnade så att det kanske finns en möjlighet att jag hinner träffa Lisa.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback