0.00

Ja, jag är fortfarande upp. Ja, filmanalysen är fortfarande 1 sida för lång även om jag har lyckats korta ner den två sidor. Nej, den är inte färdigskriven helt.

Självklart var inte Leif på tvn idag. Vilket mög. Då satt man där helt i onödan och glodde. Suck den tiden hade jag kunnat utnyttja till så mkt annat. Har åtminstone valt tapeter nu. Det blev dem jag tittade på från början, ljusgrå med mönster som skimmrar typ. Har gjort lite excel övningar också med hjälp utav paps.

Men nu måste jag krypa till kojs även om jag hade velat få klart filmanalysen (jag förstår inte för min värld hur jag ska kunna plocka bort  1 sida?!) men måste sova nu för vet hur otroligt trött jag kommer vara imorgon. Och tisdagar är långa dagar, väldigt långa..

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback