wiiiee :P

Mina förmiddagar ser likadan ut. Jag har en rutin som ser up på följande vis:

Gå upp i någelunda tid, äta frukost, fixa till mig lite grann (innebär typ borsta håret och tänderna), ut och gå en runda, hem och läsa tidningen eller annat jag hittar, fixa till mig nästan klart, laga till något att äta som går snabbt och lätt, klär mig i min fina jobbdress, gnäller lite och cyklar slutligen till jobbet.

Jaa nu håller denna rutin på attt rubbas lite pga att datorn kommit in mitt liv igen men ajja, får väl läsa tidningen när jag äter. Jobb idag igen som ni förstår, börjar 12 vet inte om det är bättre eller sämre. Men H är iaf där och då blir det lite roligare för man har någon att prata med. Men en liten människa (eller några) går mig på nerverna alltså, arhg.

Förresten, det blir nog göteborg i år också! WIIE :) För er kanske det inte låter som något specciellt men vi har åkt dit tillsammans, jag, julia, mamma, tova och hennes mamma i hm..6 år i rad blir det väl. Alltså sen jag och tova var 10 bast och jullia 8, fatta vi var ganska små då ändå och det har hållt i sig så länge och nu blir det alltså sjunde året. att göra likadant kanske inte låter så kul, men jag älskar det. Första dagen åker vi till Liseberg (sjungandes i bilen) och åker runt där i alla karusellisarna, så skoj! Vi är givetvis kvar till de stänger innan vi utmattade åker till gunnis vandrahem, what a place! Typ en bondgård haha. Nästa dag åker vi till Ullared för lite shopping.

Troode inte de skulle bli av i år, trodde inte att Tova ville och hon trodde att vi inte kunde, men tova ville vistt det och så pratade jag med mmama om det idag och hon bara "jamen det kan vi väl göra" Så skickade givetvis sms till tova direkt och jaaa :) Nu ska vi bara hitta ett datum. trodde först att jag inte ville åka dit så mkt, eller assså det kändes som att ajja det kvittar. Men nu känner jag verkligen att jag vill, att det ska bli hur roligt som helst och jag längtar. Det var längesen jag kände såhär inför något.

Lite långt inlägg, igen. Jag måste bli bättre med det här alltså. Nej nu ska jag gå och fixa till mig lite, måste ju följa rutinen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback