sommardag!

Vilken härlig dag, strålade sol och jättevarmt. Har svårt att fatta att det faktiskt är sommar nu!

Idag hade vi endast svenska som var ganska slappt och fick mitt mvg :) så slutade vid 11. Inte dåligt inte. Då, ja vad gjorde vi då..jo vi hängde runt lite innnan vi stack inom på stan. Ja vi är alltså rebecca och jag. Hon skulle köpa ett läppglans men det slutade med att jag köpte en väska. Ha det var faktiskt inte alls meningen. Men iofs så behöver jag en ny väska, eller ja vill ha en ny väska och så fick jag syn på denna. Brun (eller kongac :P) i läder med lite snören hängandes, mkt fin faktiskt. Och så priset, det var ju helt klart det bästa. den hade kostat 699:- men jag fick den föör..dadam 149. Vilket klipp va, och då kunde jag ju inte motstå utan föll för impulsen (och rebeccas övertyglese) och köpte den. Det var lite roligt. Kanske trycker in en bild sen om jag orkar. Rebecca hittade några jättefina klänningar med. Very najs.

Ja sedan efter denna strapats så cyklade jag hem för vad jag tänkte en god lunch. Jag öppnar kylskåpet och finner ingenting. helt seriöst vi hade ingenting hemma, ja förutom typ inlagd gurka och andra konstiga burkar. Inte ens mjölk. Fattar ni, ingen mjölk. Jaha vad skulle man då ta liksom. Då blev jag depp och bestämde mig för att sola istället. Men usch vad tråkigt det är man bara ligger där och ja ligger. Stod ut i en timme sen gick jag in, utan resultat var det också men jag orkade inte mer. Gjorde en paj (tycker jag om paj? - nej) som inte var någon höjdare menmen, åt den ute iaf. Jaa och nu sitter jag här. Utan för lyser solen från klarblå himmel och jag sitter här. Blööhö på mej.

Ska kolla på treorna bal lite senare med rebecca, Lisa och Ida. Det blir trevligt nu med fint väder och allt. Balen är ju så mysig, längtar till vår. VI sticker väl ner vid 5 och kollar en stund tror jag.

Nee nu blev det visst en långt inlägg och jag är i högsta grad medveten om hur jobbigt det är att läsa så nu måste jag sluta.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback