segis emmy

seeg jag vet men det är inte mitt fel att ingen dator funkar (eller egentligen..men whatever) men det har hänt en hel del sen sist. Det har varit skolavslutning, vilket innebär SOMMARLOV, grillning, utspark och jobb. Jag ska lägga ut bilder från skolavslutningen, så snart det går men det lär dröja ett tag dock, tålamod min vän!

Har jobbat idag och igår och ska jobba imorgon med, wiha! igår var helt okej, det är så mkt bättre att börja 9 på morgonen än att komma senare typ vid 13. För börjar mn tidigt städar jag hela resturanegen och fixar och donar så då går tiden mkt snabbare och då kommer jag hem tidigare. Börjar jag däremot senare så går tiden så sakta så det finns inte och jag kommer ju aldrig hem, och en sådan dag är det imorgon. PAllar nicht! Inte en dag till, nu är 2 av 3 dagar avklarade. Sedan åker jag till London i övermorgon :) Det är toppen fillidopen. Är hos pappa nu och planerar lite inför det. KOmmer  nog inte hinna med att skriva innan dess men får beräta efteråt istället.

Det enda dåliga är att jag inte kommer att träffa lisa på typ två veckor BUHÄ :( I neeed her!

Nu ska jag sticka över till mamsen för lite myskväll hemma. Hur underbart hade det inte varit om jag bara inte skulle jobba imorgon? Nu kommer jag bara tänka på det och blääääääääää..

Kommentarer
Postat av: svikaren

ooh I need you too ! miss you already ems :)

2007-06-16 @ 10:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback