paatetiskt

Vill ni höra något riktigt pinsamt, eller ja skämmigt. I 2 månader har inte internet fungerat på datorn. Datakillen har varit här och fixat och grejat med kretskort och hela faderuttan och datron funkade ett tag men sen en månad funkar den inte alls. Idag var han här i dag igen och upptäckte vadå? Jo att internetsladden inte var i...

Fattar ni, SLADDEN VAR INTE I! Mamma ville först inte erkänna det, trodde jag skulle få slag, varit utan internet nu i en månad pga att sladden inte var i? omg.

Nåväl, nu funkar datorn iaf och snacka om att jag ska bli bättre på att uppdatera.
Så vad har hänt sen sist? MIdsommar jo, det var skittrist. Ärligt det var faktiskt inte kul. Det enda roliga var nära några killar trodde att julia hetter Ursula, eller ööörsööla som de sa. Annars satt vi på ett litet trångt rum och glodde på regnet som öste ner. Det var pga vädret som det var tråkigt. Så himla typiskt att det skulle förstöre midsommar. Det gjorde att vi inte hade någonting att göra. Människorna är jättesnälla men vi hade inget att göra.

Jaa och idag har jag jobbat. Suuck, vantrivs. Mår kass över det. Började iaf 13 så hann med lite innan, men slutade inte förrän vid halv 10 så har bara kommit hem nu, ätit lite (bacon och potatissallad haha), duschat och nu sitter jag här. Snart blir jag väl tvungen att gå och lägga mig och möta en ny dag som ser ut exakt som idag med den enda skillnaden att jag börjar jobbet klockan 12. Usch jag hatar detta..

Nej men nu kära läsare (jaa ni typ 3 pers som läser min blogg) ska jag lägga in lite bilder som lovat!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback