Önskan

Jag är nog en sjuk människa. Jag sitter och läser gamla blogginlägg och skrattar åt mig själv och tycker allt att jag är ganska fyndig på en del ställen. Det tråkiga är att ingen läser denna bloggen, de läser den på lunar men där skriver jag aldrig så.

Förresten ta inte det där med Rebecca i förra inlägget fel. Det är inte så att jag inte unnar henne att vara ledig nu, hon har kämpat. (Jag ska bara kidnappa henne i natt, slänga henne på närmsta färja som går riktigt långt bort. Sedan ska jag genom gå x antal extreme makeover och vips hoppa ner i hennes säng innan morgonen gryr och så är jag fri, bra va? Tror jag behåller detta fram till efter sportlovet någonting när hon åker till Thailand.) Men det är bara det att...



                                                JAG VILL OCKSÅ HA SOMMARLOV OCH VARA FRIIIII !!


..ehm ja ursäkta mig men ni förstår nog vad jag menar. Jag känner inte ens så mlt mer än henne trots att jag jobbar hela sommaren. Jag vill vara en luffare.




Kommentarer
Postat av: räddhågsen bec

hoho! ojoj, man kanske borde installera ett larm här i huset??? Verkar ju som om jag är under kidnappningshot..scaary! :P Säger bara: Catch me if you can!!

2007-07-02 @ 11:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback