mucho på gång

Ska strax sticka till skolan, eller nej inte till skolan egentligen utan till bion. Det är nämligen endast skolbio som gäller för oss idag. Skönt. Synd bara att jag redan har sett filmen, litte miss sunhine. menmen.

Det känns som det här kommer bli en väldigt uppbokad dag. Efter bion måste vi sticka och hämta lite gamla prov sedan kaansek det blir sommarrocken. Det beror på liten. efter detta ska iaf jag och Rebecca ut någonstans vid havet och sola lite. Jag ska hinna träffa lisa också på ett eller annat sätt, vi måste ju fira att hennes helvet är över! :) Kan ni fatta det? Att vi faktiskt slutar skolan imorgon? Jag kan då det inte. Jag får påminna mig själv hela tiden om att det är skolavslutning imorgon. Unbelivible. Och om en vecka åker jag till London, det glömmer jag också bort hela tiden.

Måste pysa nu, ska till mamma så det blir lite dåligt med uppdateringar ett tag nu igen.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lisa heter jag !

åhh underbart att helvetet är över *lycklig

2007-06-11 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback