Mamma och jag

Vi har inge tur med vårt internet inte. Tror ni inte att blixten slog ner här och slog ut internetet? S¨å typiskt, typ 3 dagar efter det började fyngera igem. Fast nu är det normalt igen så det var inte så farligt.

Hinner inte skriva så mkt för jag och mams ska iväg, vart vet vi inte riktigt än (lite svårt att bestämma oss) men vi ville passa på nu när både hon och jag är lediga så det blir mys.

I övrigt så har jag träffat lina, himlans trevligt. OCh snygg tapet (samma som min haha) hade hon fått på sitt nya rum. Träffade Rebecca med, hade kunant skriva en lång utlägning om det men det hinner jag inte nu. Det var iaf längesedan och skoj var det också, var ute och åt först. Sen stack vi till gyllene måsen för lite seriös efterrätt mitt i natten. Äntligen fick jag min glass med kola topping. Kaffet lämnade dock övrigt att önska, men men nu vet man det. MKt skumt folk fick vi se också, spännande kväll helt enkelt.

Klippte mig igår, inget specciellt. Skönt att bli av med lite. Men det är för kort och luggen är fulfulful men det är ju så det brukar vara. Det braiga är att mitt hår växer som ogräs så snart är det väl långt igen.

Måste kila, berättar mer när vi kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback