londonphotos!

Ooch nu skiner solen från en klarblå himmel. Skulle det inte bli skitkasst väder idag? hm. Men jag klagar inte.

Tänkte att det var dags för lite Lodon bilder, det ni! Det blev en hel del kaffedrickande, (pga av pappa) och detta har givetvis dokumenterats. Så folks, enjoy!

      
Piccadilly Cirkus      Me at Oxford street  (fråga inte, om posen Jag vet inte vad jag försöker åstakomma)

                                                
Chilled Latte,        Caramel Maccihato              mums!
                 
Hotellet + daddy             Musikalen                                           


London Eye             Big Ben of course      


Det blev lite mkt bilder, men ajja, skit samma. Det är kanske en bilddagbok man skulle ha? Nee det skulle jag aldrig palla, är för lat. :P 

Kommentarer
Postat av: kaffekungen R

oh! sicka coffees du har sörplat! ser smaaskeeens ut :D en annan klass än gyllene måsens, haha. Istället är de kanske i klass med ännu oprövade preem? ;) måste testa snart..

2007-06-28 @ 22:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback