la sweden

Försökte skriva igrå innan balen men datorn ballade ur. ovanligt, inte. Nåja balen var mysig. Sån härlig stämmning tänk när man själv går där..
Efteråt hänkade lisa med mig hem och snyltade på vår mat ;P Haha nejdå. Vi tittade på desperate med fast jag tvivlar på att lisa njöt något vidare av det. Ja det var väl efter detta som det flippade ut och vi bestände oss för att gå till det alltid lika lojala mcdonalds. Så vid 23-tiden traskade vi dit under djupa samtal. Tanken var att vi skulle äta glasss men vi kom fram till att vi var sugna på hamburgare och vatten. Ha. Till efterrätt blev det päronshake och chokladmuffins. Mucho gotti! Ja sen fick vi uppleva hur det var att vara de sista kvar på mcdonalds men då blev det lite pinsamt så då gick vi hem igen. En lyckad kväll helt enkelt.

Frågan är ju vad man gör idag. Man är ju ledig och allt såhär på nationaldagen. Grattis Sverige. typ. Ska man följa med päronen ut med båten, grilla och ut till sommarstugan? Det kan ju vara mys. Men samtidigt är det itne jättefint väder. Elelr jo det är ju varmt och så men det är molingt. Hade solen strålat så hade jag inte tvekat. Men hmm. Eller ska man vara hemma och inte göra allt för mkt och ta och typ ha picknic med lisa sen? Det är ju också trevligt. HM. jag hatar att bestämma. Grrrmmpöö.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jo vad jag njöt ! :D

2007-06-06 @ 11:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback