jobbigt väder

Måste det vara sånt här skumväder nu när man inte jobbar. Kan det inte bara bestämma sig för att antingen är det soligt och skönt så att jag kan vara ute och bada eller något i den stilen eller att det är däligt väder, regn och sådär så jag kan vara inne och kollapå tv och mysa, nejnej nu ska det givetvis vara lite molningt, lite soligt så att jag inte vet om jag ska vara inne eller ute utan jag springer in och ut hela tiden. Ja jag säger då det. Så fort jag kommer ut kommer det ett blaffe moln men när jag går in blir det soligt, som nu lyser solen när jag sitter här. typiskt.

Jaa idag har jag för övrigt lite på g, ska träffa Lina när hon slutat jobbet vid 12, opps det är ju snart. Det var iaf mkt längesen så det ska bli spännnade, får väl se vad vi hitttar på.
Och ikväll blir det Rebecca. Det enda som är planerat där är glass på mcdonalds, var grymt sugen på det igår nämlich men det får bli idag istället. Kul.

Igår kväll blev det mest slapp, men övningskörde lite med papsen med. Det börjar allt gå lite bättre nu tycker jag. Nu kör jag på väg, 70 km och har kört i femman, haha. Lite knaggligt men det kommer väl så småningom.

Ska nog springa ut lite nu tror jag, eller njaaha nu kom stormolnet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback