jobbångest

Varför måste det vara så megafint-jättevarmt-helt vindstilla-väder just idag när jag ska jobba heela dagen. Börjar klockan 13 och kommer väl aldrig komma därifrån. Sedan krävs det förberedelser innan, fixa mat att ha med sig, äta innan, byta om cykla tidigt så liksom ävem om jag börjar 1 så hinner jag inte göra någonting innan.

Fast mina lilla lunchbox blir inte så high idag allltså. En fralla med lite sallad och skinka och en drickyoggi. Får väl äta när jag kommer hem..i natt. Nej men det värsta är faktiskt vädret. Det skapar ångestångestångest att stå inne och se ut på detta fantastiska väder. Dessutom blir det sä jäklans varmt, eller snarae kvavt därinne så man håller på att svimma konstant känns det som. Men jag antar att det bara är att bita ihop le pch säga "strut eller bägare?" Det kommer vara så fruktansvärt skönt att komma hem sen, tacksam ska jag vara då.

Nåja nu ska jag sätta mej ute en stund innan jag måste koka lite pasta och äta och sedan bege mig.

Hoppas ni ute i det fina vädret får det bra idag!


Kommentarer
Postat av: :D

strut tack !

2007-06-11 @ 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback