hör min klagan

Vad fantastiskt det är att ha ett internet som fungerar, helt galet.
Är hemma efter ännu en jobbdag, seegt. Har diskat hela kvällen för diskmannen var sjuk. Så nu har jag ont i hela ryggen, axlarna, nacken och fötterna såklart. Sugen man är på att gå dit imorgon med. Nej nog klagat. Förresten jag har kommit på att det mesta jag gör i min blogg är just att klaga och gnälla, därför ska detta helt enkelt heta stora klag och gnäll bloggen eller något i den stilen. Jaa det låter bra tycker jag.

Orkar man lägga in bilderna från London nu? Nja det är tveksamt det. Har stora funderingar på att gå och äta lite jordgubbar och glass och slänga mig framför tv. Jaa och så måste jag packa med, ska till papsen direkt efter jobbet imorgon. Sen är jag ledig lite granna, gud så skönt. Då har jag fullt upp, ska typ träffa 5 pers på 3 dagar + klippa mig + göra något med mams. Ja men det ska nog gå.

Får se om jag lägge rin bilderna, annars blir det om ett par dagar för ska till pappa och nu funkar ju inte datorn där. Hopplöst läge. Men ha det fint people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback