hetthetthett!

sheet vad varmt det är då! Solen steker från knallblå himmel. Ändå kan jag inte fatta att det faktiskt är sommarlov nästa vecka. 10 veckor fri från skolan. Nej jag bara inser inte att det är så nära nu. Fast det förstås, vi har i princip varit lediga denna veckan typ lite halva lektioner här och där och betygssamtal. Hur soft som helst alltså. Idag var kanske sista gången jag var i skolan nu med, nästa vecka är det annat som står på schemat.

Jag följde med ut med båten i onsdags, det var okej men inte mer. Igår var jag på stan med Rebecca (det har blivit många stadsbesök för vår del denna veckan). Imorse hade vi 10 minuters ebgelska sen slutade vi. Mening. Stack hem och fixade lite och åt. Mamsen hade köpt jordgubbar och ciabatta till mig, söt. Efter ett annat betygsamtal var jag och rebecca med om ett väldigt äventyr gällande Lisas miniräknare. Hon hade glömt den i skolan och vi fick i uppdrag att hämta den. Något som visade sig störtomöjligt pga lisas cp-skåp som inte gick att öpppna. Vi fick då gulla (?) med hans, våran matte hjälpare så att vi fick låna en "nv-miniräknare". 
- Hans det måste vara en sån däriga nv-miniräknare.
Ja sen skulle ha sega och rebecca lilla hade bråttom till buss och jordgubbar så vi fick rusa genom skolan som värsta sortens snattare med miniräknare högt i luften. Men vi hann det gjorde vi. Starkt jobbat måste jag säga. 

Efter denna strapats solade jag lite, fast bara en liiitenliten stund för lísa väntade. Det blev stan igen haha fast det var mest lisa som shoppade. Men det var härligt ändå.

Kommentarer
Postat av: medlem i nvminiräknarrånarligan

haha! Vilken jaaakt! hoho, svettigt värre! gull i gullandet med Hans var ju på tok för myysigt ;P

2007-06-08 @ 18:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback