here we go aagaiin

Idag (natt) kanske jag får en ny läsare. Hej Lina!

Har kollat film. Helt okej. Hamnade visst här. Har inget att berätta men ändå. Mitt dystra tonfall beror på att jag snart ska ge mig in i ännu en 3-period. Ni vet, vakna - jobba - få skäll - äta - sova - vakna - jobba..
Ja så lever jag som en zombie i tre dagar sedan lite peace innan det är dags igen. Såhär kvällen innan är det inte så muntert.

Måste lämna in min skattlapp imorgon med, det blir nog livat. Uppskattat såhär i mitten av sommaren. Yihaa. Hatar att jag ska behöva skatta. 9% visserligen men då kunde jag ju lika gärna låtit bli att jobba ett par dagar. För de pengarna komme rju ändå försvinna. Jaja, det är väl så det är.

Nej men om man skulle gå och lägga sig och förberedda sig inför imogron? Börjar klockan 13 så hinner ju med lite på förmiddagen ändå.

Nattisfillipatis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback