grateful, oh yes.

Nej jag har inte jobbar tills nu, så illa är det inte. Slutade vid kvart i 10 ungefär, var och hämtade en baguette på bönan med, var för lat för att laga något vid 10 på kvällen.

Den här dagen var utan tvekan den segaste jobbdagen ever. Helt sanslöst. Det brukar vara segt men idag, my godness tiden segade sig fram som in i helskotta. När det kändes som jag ahde varit där i en halv vecka hade det bara gått två timmar. Detta var verkligen extremt. De var inte så mycket folk heller, vädret var nog FÖR fint. Hatar att jobba sent, men tillslut kom jag därifrån och ja, jag är tacksam nu som jag lovade. MItt schema inför sommaren var lite ändrat med, alltså inte dagarna men tiderna, till det bättre så det var skönt. Börjar ju heller på morgonen än jobbar in på kvällen liksom.

Angående mina nya skor som jag invigde idag så fungerde de fint! Hör och häpna, jag fick faktiskt inte ont i ryggen som jag alltid brukar få efter att ha jobbat en hel dag. Fast fötterna värkte som vanligt men det spelar nog ingen roll vilka skor jag har så det duger väl.

Måste få iväg det här nu innan datorn lägger av igen!
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback