första badet!

Det blev bra ändå. Ringde lisa och fick följa med henne och hennes mams ut till havet. Snääällt :) Det var mysigt. Varmt var det också och så fick jag åka i lisas häftiga bil. Och damdamdaaam årets första dopp! Jajeemen jag och lisa plumsade i på den gröna härliga typ ryamattan i havet. Det var inte dåligt. Och det var ju på riktigt med för det var ju i havet och det är det som räknas! Kallt men ändå skönt. Ja det var en bra stund där på klippan.

När jag kom hem låg jag lite i solen till, orkade inte gå in men aah har fått soleksem nu, som vanligt men åh det är så störigt och bara kliar och är fult.

Nu sitter jag här men ska snart ta tag i mig själv och fixa mitt rum. Nu är det kris, på tisdag får vi gäster som ska ha mitt rum och som det är nu går det knappt att komma in och jag ska inte vara något mer hos pappa innan dess så allt måste göras ikväll. Gosh hur i allsinda.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback