feeegis

Var så nervös för att datron skulle lägga ner så jag bara kastade iväg förra inlägget utan att berätta om nuvarande läge.
Jag stack som sagt och köpten en baguette efter jobbet. Kan ju först förstås berätta att jag är helt ensam, usch. Ja sedan är jag en sån fegis så jag blir alltid rädd när jag är hemma själv på natten. Du vet, skrämmer upp mig själv och ja så vidare. Jag gillar det helt enkelt inte. Inte är det annorlunda den här gången heller, jo kunde ju inte ringa någon för sällskap eftersom jag inte kom hem förrän vid halv 11.
Men iaf hemma nu sen dess har jag ätit och kollat på tv, en och en halv film och nu sitter jag här. Vettskrämd och vild och lyssnar på musik.
Min taktik är att jag ska vara vaken tills det att solen går up och gå och lägga mig då. Det lär väl inte dröja så länge? För att gå och lägga sig själv i mörkret är nog ändå nästan det värsta. Så jaa i min väntan på solen lär det bli ett par inlägg. Så ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback