ett litet steg i taget..

Nej jag har inte gått och dött, jag har bara varit hos mamma.
Det har väl hänt en del men allt orkar jag inte dra upp nu. Men det har varit en ganska okej vecka, ganska många lektioner osm vi inte behövde gå på. Vi har gjort klart alla våra arbeten och för ungefär en halv minut sedan skickad jag in det allra sisat arbetet  som jag gör i ettan. nu är det inget mer, finito, över. wiie vilken skum känsla. Rebecca räknade ut att vi hade gjort 85 stycken prov/inlämningar under detta året, 85 stycken my god!

Igår var en för jäkla dag, 10 timmars arbete, 40 tyskar, en hand på en illhet platta och en massa stress. Kom aldrig ifrån det där *piiiip stället. Skulle till lisa sen med så det blev lite bråttom men yeah där var det kul. Roligt folk och god mat. Kubb spelade vi med och givetvis vann vi. Sedan såg vi vääärldens skummaste film, lätt utan överdrift. Det var nån jäkla film på kinesiska utan textning och alla skulle slå ihjäl varandra och knäcka ryggrader hela tiden. Väldigt speciellt.

I fredag var en mega kulturell dag. En halv musikal på förmiddagen, konsert och sedan hel musikal på kvällen. Den var bra ändå, ljudet var fint vettni :P

Idag har jag varit på kalas med, Tompa fyllde år grattis. KOm hem för en stund sen. Vi såg på film haha Ludvig&Lovisa -96 välidgt bra den. Speciellt när Ludvig berättad att när han var liten stoppade han sin månaders gamla lillasysters mun full med läkerol. haha. Sedan såg vi
den otroliga vandringen med, jätte sorglig faktiskt. Fast döknäppa missanpassade röster. Menmen.

Nej det var något mer jag skulle säga men som vanligt sviker minnet mig. Men jag ska försöka att inte bli borta lika länge nästa gång. Och vet ni, det känns faktiskt inte alls så jobbigt att gå till skolan imorgon fats det är måndag och allt. Tänk om det alltid hade kunnat vara såhär.

Kommentarer
Postat av: den nya, fria och lyckliga Rebeccan

alltså 85 prov, det är ju faktiskt endel! tänk vad vi har lidit.. Men nu! NU! är vi klara! shit alltså. skum känsla, det här. Liksom ingen sedvanlig söndsgsångest alls! tvärtom, det ska bli helt okej att gå till skolan. Mysko. men ganska underbart :D

2007-06-03 @ 23:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback