Dagens händelser

Det blev Karlskrona idag. inte helt oväntat. Det var mkt trevligt. Kom hem för en timme sedan så vi var där länge ändå. Hade som vanligt inte tänkt köpa något, nåt litet kanske men det blev ju inte så. Köpte:

♥ Två par vita leggings, ett par med spets och de andra var tjockare, tights liksom.

♥ En marinblå klänning/linne, lite för kort för att ha utan leggings tycker jag men inget linne ändå. Har liksom singa kläder så det var därför det fick bli en blå.

♥ Ett par blåa mjukisshorts, bra att ha såhär i sommaren

♥ Ett rödvitt randigt linne

♥ Ett par gråa lite längre shorts. Det hade jag verkligen inga planer på att köpa, men det är aldrig fel!

♥ Ögonskugga och läppglans

♥ Pocketbok, eller ja det var ju egentligen mamma som köpte den till mig, Män som hatar kvinnor. Jag vet, seeen. Men har inte orkat, men alla tjatar om att den är så bra så ja vad gör man? :P

LIte grann blev det men det var mysigt med bara jag och mams. Måste bara berätta om stället där vi var och åt. Der var ett litet café med mkt godar mackor. Åt en med kycklingröra i typ tomatbröd. Väldigt god. Jo det jag skulle komma till var lattesmakerna. Där fanss typ 12 olika smaker. Aldrig sett sådana. Helt galna, typ jordgubb, hallon (gott i en latte!?), mintchoklad som jag provade och jo den var god men inget slår vanilj. Mamma drack någon, eh som jag inte kommer ihåg vad den heter men hon var också nöjd. Ett ställe jag gärna besöker igen. Vi var och åt glass med, och OJ säger jag bara. Alla har babblat om stället men jag har förstås inte varit där, för det första är jag ingen glassätare egentligen men nu fick det bli så och vi snackar ENORMA glassar. Jag fick 10 kulor när jag bad om två. Både jag och mamma slängde halva glassarna.

Jaa ikväll händer det inte så mkt och det är ganska skönt faktiskt. Blir nog paj, mamma och jag är för mätta för något annat och film. Ska ju jobba imorgon... NEE USCH. Rebecca den jävlen är klar med sitt sommarjobb nu, fattar ni?! KLAAAR! Nu har hon hela sommaren ledig. Jädra lyxungelyllo. Nej nu är jag så avundsjuk så att jag snart går och spyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback