båtväder

Köpte förresten igår nya hypersnygga skor till jobbet, yihha. Och ett halsband, fint faktiskt men lite skämmigt inköpsställe. (Rebecca tvingade mig).

Ikväll blir det ut med båten, det ska faktiskt bli kul för Lisa ska följa med. Och då blir det bara mys inte drygt. Det är ju inte fel nu när det är så braigt väder. Grillad korv blir det, fatta länge jag har varit sugen på det höhö.

Nu ska jag gå och försöka mig på kaffemaskinen och försöka svinga ihop en smidig liten god latte. Hm men jag och den maskinen, njaaa.

image46

I made it, sitter nu här med en färsk latte vanilj. Det enda problemet var mellan mig och mjölkmängden men det löste vi så småningom.

Kommentarer
Postat av: hänkaren

det var verkligen mys på hög nivå ! :D mm..gott med korv också !

2007-06-11 @ 22:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback