back in town

neej, det är inte dags at bli alltför glad. Datornen funkar fortfarande inte. Och då menar jag verkligen fungerar inte alls. Jag sitter som vnaligt uppe hos grannen, det börjar bli lite små skämmigt nu men vad gör man. Nåväl nog om detta.

Igår natt kom jag hem från inget mindre än London. Inte så illa pinkat va? Det var  ju som sagt då ja och papsen själva. det gick ändå helt okej, inga större fajter. Lite så irritation vid vra blodsocker fall (jag vet var jag ärvt det ifrån..). Vi var ju inte där så lönge men det var ganska lagom men visst hade det varit kul att stanna längre. hatar att komma hem från resor. då har jag världens ångest, alltid. Låg hemma på golvet i en timme i förmiddas och hade ånges. Ja vi hann med en del iaf. Shoppade, det fins ju hur mkt som helst. Heelt enorma affärer, Topshop alltså myygood blev helt snurrig och gick vilse. De hade fasen en frisör därinne och en informationsdisk. Ja fast jag har inte köpt sådär överdirvet mkt ändå. Sen var jag inte nöjd med inköpen men det känns lite bättre nu hemma, Det blev iaf:

♥ Svarta shorts (såna jag velat ha länge men är lite osäker)
♥ Klänning, den är faktiskt vädigt fin måste jag säga, grå och mlnstrad
♥ Gult linne (gultgultgult, alltid)
♥ Svarta ballerina
♥ Ljusrosa ballerina (ser ut som balettskor)
♥ Stelt färglatt armand
♥ Solglasögon
♥ solglasögon fodral
♥ Massa Hårgrejer, antifrizz såklart!

Jaa och sen var det ltie annat med som inte var så där viktigt men aaa. Js nu kanske niu undrar över det där med solglasögonen? Har inte hon svarta solglasögon? Joo, hade. Ska berätta den historien en dag men kan ju säga att mina gamla och mitt älskade fodral ligger i en jane norman affär i london vid harrods. yeeees.snyft. har köpt världens coolaste glasögon fodral. S¨ult att det är coolt. Guldigt och megaglittrigt. Haha asfult.

Oj vad långt inlägg det blir men har mkt att berätta. Vi var på sightseeing tur med, turistturist! den var visserligen bra och nu har jag sett allt, big ben, broar, museum, london eye, ja allt men den var lite seg. 4 timmar. Men ajja. Sen har vi ätit på mysiga resturanger och såklart varit på musikal! Pappa propsade p åatt vi skulle se We will rock you. Handlar typ om hårdrock och queen. Men den var faktiskt bra måste jag säga. Väldigt häftiga effekter. Så det var bra val av papsi.

det finns tusen grejer till att beräätta men nii orkar nog knappt läsa detta så det får bli en annan gång. NU ska jag snart ha körlektion :S hjäälp. Läskigt värre det känns lite jobbigt faktiskt. Innan dess måste jag ta ut pengar till massa människor, glöö kommer bli fattig,

Imorgon gott folk är det midsommar, sjukt. det känns överhuvudtaget inte allt som det. Jag saknar verkligen midsommarna som var nör man var liten. det var så mysigt. Både med mamma och pappa, släkt och vänner ute på tärnö. Lekte massa lekar, åt och dansade. Det var härliga tider. Midsommar har väl varit okej de senaste åren. Förra året var lisa med på tärnö, det var roligt :) Men i år kommer det bli kass, känns det som iaf. Ska bli skitväder, ingen  orkar engaera sig, vi har ingenstans att sova så måste kanske åka hem vid typ 8 på kvällen, kuul. Inga lekar, ingen god mat "de skulle steka en korv på kvällen de orkade inte ta med sig och hålla på" Jaha men kul då! Blä nej halvroliga människor och jaa. Sen ska jag jobba så då kommer jag bara tänka på det som alltid. Nej men vi får väl se. Nu måste jag sluta Om ni klarade att läsa allt så grattis.

Trevlig midsommar folk!

p.s ska lägga ut bilder från london och skolavslutning när jag får en dator som funkar! grrr

Kommentarer
Postat av: rebec

najs att du är back! låter dessutom som fin shoppingfångst! Åh, informationsdisk och frisör på top shop! vad cooolt :D JAG VILL OCKSÅ Tll LONDON!

2007-06-22 @ 11:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback