vadå, sommar?

Himlans dåligt väder det ska vara då! Jag vill ju bada, sola och ha det skönt. För nu är jag ledig, iaf ett tag sisådär en och en halv vecka :) Jobbade länge igår, 12-22 men det gjorde inte så mkt för bossarna ar inte där så ingen skällde och H var där så då hade man någon att snacka med och så var det mega lugnt. Om alla dagar var som igår så skulle det vara helt okej att jobba, faktikst. Men så är det ju inte så det är skönt att vara ledig även om jag inte har planerat upp allt så som jag borde ha gjort men men vi får väl se hur det blir med allt. Vill ju iväg iaf, någonstans. Hade gärna åkt till solen nu alltså men det tänker ju resten av sverige också så det finns inga billiga sista minutenresor tyvärr.

Får väl se vad som händer idag, ikväll blir det iaf sommarteater, Peter Pan hoppas verkligen på bättre väder. Det är inte så kul när det regnar alltså.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback