tärnö is da shit

Det blev fikaträfff med Anna på stan igår, trevligt. Det var längesen så vi hade en del att prata om. Träffade En från Thailandsgänget också, kul! Sedan blev det Rebecca, något sen, blev uppehållen av Anna. :P Kvällen var hellugn. Pratade med Sara i telefon och såg på Morden i Midsommer (=sommar!) och lite andra halvskumma program efter det.

Idag så blir det faktiskt tärnö och farmor och farfar! Trodde inte det först pga att det ju skulle vara ksitväder men det är ju ändå helt okej, halvsoligt med lite moln så det funkar fint! Skulle först åkt ut vid 10 med farmor men sen orkade jag inte så jag bestämde mig för att ta den senare båten, nu vid 13 så har lite brådis. Det blir visserligen inte så länge för måste hem ikväll för ska jobba imorgon (hjärtsmärta) och sista båten går vid 6 så. Men en liten stund iaf. :)

Får se vad som händer ikväll, tova kanske? Vi får la se. OH vad jag vill iväg. GÖra som rebecca säger, dissa jobbet och bara sticka. Var som helst bara jag slipper allt hemma. Allt klibbigt, äckligt som bara håller mig fast och hindrar mig från att vara FRI. Fan.

Nej nu måste jag gå, ska strax sticka ner till båten och måste få på mig några lämpliga kläder, hm. Knivigt hur man ska bedöma vädret alltså.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback