städa, städa, stäääda

Goddagens!

Måndag, 9 juli och ledig! Najsbajs. Hela förmiddagen + morgonen från klockan 9 har tillbringats med att städa mitt rum. Nu är det kliniskt rent, nåja närapå. Har lite moppning och stoppa undan lite grejer men sen är jag klar. Skönt med ett städat och rent rum för en gångs skull. Fatta jag har satsat, flyttat hela sängen för att kunna städa under den. Duktigt.

Ska på stan med Lis och Lin om en stund, tror jag iaf. Väntar på telefonsamtalet som avslöjar tid och plats. Måste titta på konfapresent till Juls och är i big need av en bh så ska försöka hitta det. Ikväll kommer det folk, det kan väl förhoppningsvis bli trevligt.

Måste gå och fixa till mig nu så att jag är redo, just nu är jag ett enda svettigt städmonster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback