Söndag

Ännu en dag med dåligt väder. Var är sommaren egentligen?! Nåja just nu gör det ju inte mig så mkt eftersom jag ändå ska jobba, fast det lär väl ändå inte vara något och göra och det är drygt, positivt ibland då man får gå hem. Men jag börjar 13 så kommer ju få stanna till 22 även om det inte är något folk. Jag lär komma sist så då ska ju alla andra gå hem förre mig så. Att börja 13 är nog det tråkigaste. Fast hinner ju hitta på något innan, som idag. Ska träffa lisa en stund, jaa hon är hemma nu :) Iaf för ett par dagar.

Gårdagen var kul, trevlig och mysig. O´s konfermation remenber. Har känt henne ma whole life vettni. Det började ju då i kyrkan, hon spelade finfint på gitarren ch det var en ganska bra konfirmation. Sedan bar det av hem till henne för mat och firande. Någon räk moj till förrätt, lax till huvudrätt och kladdkaka, marinerade jordgubbar och en tårta till efterrätt, gott! Det var trevligt faktiskt och om en vecka är det ännu en konfirmation, fast julias.

Får väl gå och fixa till mig klart nu så att jag är redo för lisa. Sedan måste jag försöka lösa det här med pappa också, blä hatar att ha skilda föräldrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback