Mys med Fami och Faffi

Hej igen!
Kom hem för en timme sen ungefär. Hade gärna stannat. Så himlans mysigt. DET är äkta sommar. Konstigt egentligen vad man förändras, tyckte förr att det var megatrist på tärnö. Nu älskar jag det. Hade jag inte haft jobbet hade jag lätt stannat. Men nejnej. Istället är det jobb imorgon igen, Jiiiippi!

Har ju faktiskt varit fint väder idag, lite molningt förstås men nu är det blå himmel igen. Det skulle ju dra in värsta ovädret i natt och imorgon men just nu känns det ju inte direkt så. Vi får väl se. Börjar klockan 9 imorgon så slutar iaf hyfsat tidigt. Alltid något.

ikväll blir det nog lite fotbehandling (behövs) och Miss Marple. Kan ju ifs bli mys det också. Har suttit och kollat på massa fina smycken oc kläder att beställa. Men det finns ju så mkt fint så jag kan ju aldrig komma till skott och beställa något.

Nu har jag suttit här längre än vad som är nyttigt för mig så ska gå och typ..eh..äta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback