Miniresa

Idag bestämde jag mig lite hastigt för att för att följa med mamma på loppmarknad. Kan ju vara kul ibland, fast det var inget vidare idag utan mest segt men ajja vi var ju inte där så rasande länge så.

Sedan träffade jag Lisa, surprise surprise. Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra så vi vandrade till Preem, men där var det ionte så kul så då gick vi till City Gross för lisa ville ta del av deras supererbjudande på korv. Så det gjorde vi. Sedab bestämde vi oss lite snabbt för att hyra film, Music&Lyrics som vi har velat se ett tag. Den var bra, smårolig hela tiden och mysig då ja det var bra.

Var tvungen att gå hem ganska tidigt för ska packa inför imorgon. Vi ska ut på en liten resa mot göteborg. Första anhalten blir Ullared sedan får vi väl se vad som händer. Det är bara att hoppas på det bästa. från början skulle vi ju till ett litet satsigt ställe men nu är ju alla resor nerät i världen sviindyra så det fick bli Göteborg. Nitlott eller vad? haha nej men det blir väl säkert trevligt så. Hoppas på lite sol iaf.

Nej nu måste jag verkligen gå och packa innan mamma blir galen. Men vi hörs när jag kommer, ingen aning om när det blir men ändå. Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback