Me hjärta Harry

Morning!

Hinner inte skriva så mkt men lite kort. Vi ska nämligen på konfermation snart. Tråkigt tänke rkanske ni men det tycker inte jag faktiskt. Det ska bli ganska kul att komma iväg lite, vara ledig en dag, fira något, träffa människorna och få ha lite finare kläder. Det blir min nya london-klänning. :) Tyvärr tvingar vädret mig till leggings. Hade helst varit barbent för den är finast då. Men jaja det får gå det med.

Slutade vid 21 igår. Diskade hela kvällen, det börjar ju nästan bli rutin nu. Tråkigt men ändå ganska bra. Man har någonting att göra hela tiden och liksom det är väldigt svårt att misslyckas med disken så man får ingen skäll utan får reda sig själv vilket är mkt skönt.

Har förresten alldeles glömt att berätta om torsddagskvällen som spenderades att Becs place. Toppen tycker jag, fast dumt att stackaren hade ont i magen. Men lite godis gjorde säkert susen. Harry Potter fan som vi är var vi väldigt sugna på en Harry film såhär innan det är dags för femman. Det fick bli den flammande bägaren, har faktiskt bara sett den en gång tidigare så det var rba att friska upp lite grann (med tanke på att både jag och rebecca har problem med närminnet...)Det var alltså en bra kväll det där och det lär komma fler, om jag får bestämma.

Nej gosh, nu måste jag rusa, platttången väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback