Mascaran - multifunctionel

Gårdagen var mut trevlos (eller vad det nu kan heta). Var på stan med Lisa och Lina som sagt. Försökte hitta den bh:n jag vill ha men det var inte så lätt. Den modellen var slut så jag får v'änta på att de får in den igen men problemet är att jag jobbar sen och hinner inte gå på stan. Behöver ju en nuu.
Fikade gjorde vi också, men hann aldrig kolla på konfispresent. Lite småpaink över det dära. Men det får väl lösa sig I guess. Så gjorde vi ett jättefint jesubarn också, lyckliga den som hittar lille jesubarn på fiket. Fast roligast var nog när Lina skulle rita upp sitt rum men inte hade någon penna. Vad gör en händig kvinna då? Jo hon drar fram mascaran och ritar med den. Fiffigt måste jag säga.

Sedan lite oplanerat hänkade Lisa med hem till middagen med tyskarna och lite annat folk. Grrröö hatar de ska snacka tyska med mig. KAN INTE. I början så pratar de snällt, lite svensk-tysk-engelsk blandning. Men då ropar C från soffan "Wolf, du måste prata tyska med Emmy!" JAHA TACK DÅ! Nej men då pratar han förstås tyska hela kvällen, KUL.

Jamen får sae lite hur dagen utvecklar sig och vad man ska tro om det här vädret alltså. Kanske blir det Ikea, kanske inte. Vi får se. Allt hänger på mami min. Ska iaf till pappa idag, typ första gången på evigheter.

Ha det fint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback