Malmödagen

Preciis hemkommen från Lund, eller nja Malmö snarare. Var bara i Lund en liten sväng, det fick bli Malmö. Där shoppade jag och Lisa loss, eller nej inte direkt för min del men lisa köpte en hel del fint. Men det var helkul iaf, titta i affärer och ha det najs är aldrig fel.

Fast dagen börajde inte alltför bra. Batteriet i klockan hade lagt av vilket innebar att jag vaknade när Lisa ringde och sa: Nu kommer vi. PANIK eller vad. Men på en kvart hann jag duscha, föna håret, sminka mig, packa ner grejer och klä på mig, inte dåligt!
Ikväll händer inte mkt alltså. Mamma har folk här men sen ska de ut och dansa så jag är själv men det är skönt ifs så det gör inget. Om någon skulle orka vara intresserad av mina ytterst få inköp så kan jag ju meddela att det bestod av följande:

♥ En grön t-shirt
♥ Ett guldigt halsband
♥ Ett grönt halsband
♥ Hårspännen
♥ Ett hårband

Trevlig kväll, nu måste jag gå och äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback